piątek, 20 czerwca 2014

    Kiedy doszliśmy, postanowiliśmy oglądnąć jakiś film. Wybraliśmy horror "13 grzechów". Kiedy Piter włączał film ja zrobiłam przekąski i postawiłam na łóżku u mnie w pokoju. Przebrałam się w luźne dresy tak samo jak Pio. 
    Film juz dobiegał końca a my dalej śmialiśmy się w niebo głosy. Rzucaliśmy popcornem sobie do buzi. Dużo rozmawialiśmy i nawet w pewnej chwili pocałowaliśmy się. To było takie niesamowite uczucie, czułam motylki w brzuchu, ale nie wydaje mi się, że mogłabym być z nim do końca życia. A jeśli mam z nim być na chwilę to lepiej nie być w cale i zniszczyć naszą przyjaźń.
   Nasz horror się skończył, nic z  niego nie wiem, większość czasu zajęły mi rozkminy i co by było gdyby... 
- Ja idę na dół. - powiedział Pio 
- Nie idź, możesz spać ze mną. Przez ten film nie zasnę - skłamałam, ja uwielbiam horrory- proszę zostań ze mną. 
- No dobra okej. 
Pościeliliśmy łóżko i położyliśmy się spać. Z początku nie wiedzieliśmy jak mamy spać, więc postanowiłam się do niego przytulić. Poczułam jak rozluźniają się jego mięśnie. Zamknęłam oczy i poczułam jego usta na swoim czole. Podniosłam głowę i potarłam swoim nosem o jego. Zachichotał. Uwielbiam ten jego śmiech, którego nie ukrywa tylko przede mną. Cmoknęłam go delikatnie i wtuliłam swoją głowę w jego tors.
   Obudził mas budzik, który był ustawiony na 6: 15. Wyswobodziłam się z objęć Piotra i podeszłam do szafki poszukać sobie ubranie. Przez okno widziałam, że jest słoneczna pogoda i nie zamierza padać. Wyciągnęłam z niej : 
  
Poszłam się przebrać, a kiedy wróciłam obudziłam Pio. Facet od razu wstał i przyciągną mnie do siebie co z powodowało że wylądowałam na nim. Cmoknęłam go w policzek i powiedziałam 
- Dzień dobry 
- Dobry, dobry. Takie pobudki chce codziennie.
- Chciałbyś. Muszę przyznać, że dawno tak dobrze nie spałam. 
- A ja nie miałem tych wiesz moich koszmarów. 
- Ubieraj się i zejdź na śniadanie, będą płatki - wystawiłam mu język i poszłam. 
 W kuchni nawet nie było bałaganu, więc nie będę musiała długo sprzątać. Zrobiłam nam płatki i położyłam na stole a wtedy zobaczyłam Pitera na dole w samych spodniach, które zwisały mu z bioder i koszulą na ramieniu. Małe włoski były widoczne wzdłuż jego pępka i kończyły się przy jego spodniach. 
- Co tak na mnie patrzysz ? - zapytał 
- Podziwiam twoją klatę. I zastanawiam się nad tym co się wydarzyło wczoraj i dziś rano. 
Piotrek podszedł do mnie wziął w swoje dłonie moją twarz i powiedział 
- Masz na myśli to? - złożył na moich ustach długi delikatny pocałunek, a ja zarzuciłam swoje ręce na jego kark a palce umieściłam w jego włosach i lekko pociągałam. Kiedy się od siebie odeszliśmy powiedziałam: 
- Tak dokładnie to. Wiesz że nikt nie może się o tym dowiedzieć?
- Tak wiem i rozumiem, ale nic na to nie poradzę, że podobasz mi się tak strasznie, że kiedy jestem przy tobie tracę głowę.
- WOW. Nie spodziewałam się tego, no ale ok. Powiedz mi tylko jedno jeśli bylibyśmy razem wyobrażasz sobie później naszą przyjaźń jeśli się rozstaniemy, bo ja nie. Nie umie sobie tego wyobrazić, bo jesteś dla mnie strasznie ważną osobą, ale to wiesz.
- Tak wiem, ale to nie zmienia moich uczuć do Ciebie. Z dnia na dzień kocham Cię bardziej i bardziej. 
- Rozumie Cię, więc co chcesz zrobić ? 
- Proszę Cię Kim spróbujmy być razem jeśli nam nie wyjdzie no to nic będziemy przyjaciółmi i będziemy się śmiać z tego co chcieliśmy zrobić.
- Okej, zgadzam się, ale jest jeden warunek. 
- Jaki ? 
- Nikt nie może się dowiedzieć w najbliższym czasie. Daj mi czas. 
- Ok. 
- Dobra choć, bo nie zdążymy na pierwszą lekcję w pierwszy dzień. 
- Ok ok. 
Wzięłam kluczyki do mojego merca i poszliśmy.
Tak mam 16 lat i to nie zmienia faktu, że mam prawko jako nieliczna z moje szkoły mój tatuś śpi na kasie i robi wszystko co w jego mocy żebym miała jak najlepiej. Mama jest z nim po rozwodzie już 2 lata i ma nowego męża Krzyśka. Natomiast mój tata Adam mieszka w Hiszpanii i ma się bardzo dobrze. 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz